Buna ziua! Cu ce va putem ajuta? 👋

Condiții de returnare

Descoperiți cum puteți să returnați un produs comandat și livrat.
S
Written by Svetoslava
Updated 6 months ago

La Alleop cât cumpărarea, atât și returnarea este ușoară, rapidă și confortabilă. În caz că doriți să returnați un produs cumpărat de dvs., puteți să faceți acest lucru în termen de 15 de la data primirii produsului. Care sunt condițiile și procedura de returnare? Puteți să găsiți mai multe detalii în ceea ce urmează mai jos:

  • Cum să returnați produs oferit de Alleop?

Pentru a returna un produs sau întreaga comandă, e necesar să completați Formularul de returnare produs sau să ne contactați direct prin unul dintre următoarele moduri: 031 630 02 02 sau info@alleop.ro

  • Ce condiții trebuie să îndeplinească produsul pe care doriți să îl returnați?

Returnarea unui produs poate să fie realizat dacă acesta este în starea în care a fost primit, inclusiv - ambalajul original și toate accesoriile livrate cu el (dacă este cazul).

Nu vor fi primite înapoi produse care au fost reparate de persoane neautorizate sau dacă produsele au fost deteriorate intențional, produse cu ambalaj defectat sau incomplet, cu urme de uzură sau uzură excesivă, cu zgârieturi, cu urme de lovituri (de exemplu, dar fără a se limita la acestea - șocuri mecanice/electrice). 

Produsul trebuie returnat în ambalajul lui original, însoțit de etichetele intacte, garanția originală, în caz că aceasta a fost emisă de producător/distribuitor și toate documentele cu care a fost livrat produsul respectiv.

În caz că produsul livrat a fost însoțit de un cadou, trebuie să returnați și cadoul, de asemenea.

În caz că ați cumpărat câteva produse de aceleași fel și doriți să returnați două sau mai multe dintre ele, doar unul din aceste produse trebuie să fi fost deschis. Celelalte trebuie să rămână cu ambalaj nedesfăcut. În cazul contrat, acestea nu vor fi acceptate înapoi.

Aparate de îngrijire personală (epilatoare, perii de dinți electrice, aparate de ras etc.), produse mici electrocasnice și aparate mici de bucătărie, mașini de cafea alte asemănătoare nu pot fi returnate, în caz că au fost utilizate deja.

În magazinul nostru online veți găsi și produse de brandul InnovaGoods, Royalty Line, BROCK - dacă ați cumpărat produs de oarecare dintre aceste branduri și vă hotărâți că doriți să îl returnați în termen de 15 zile, mai întâi trebuie să ne contactați la tel.: 031 630 02 02 sau să ne trimiteți un mail pe: info@alleop.ro. Reprezentanții Alleop vă vor căuta pentru a detalia și a pregăti returnarea produsului pe care doriți să îl returnați.

  • Pe seama cui rămân cheltuielile de transport la returnarea unui produs?

În cazurile în care produsul livrat îndeplinește condițiile de returnare afișate pe site și acesta nu este defectat, cheltuielile de transport se plătesc de către client. În cazul contrar, când produsul este defectat sau integritatea acestuia este deteriorată (lipsesc părți, accesorii etc.), cheltuielile de transport se plătesc de Alleop.  Atunci când clientul dorește să înlocuiască un produs dat cu alt, fără ca acesta să fie defectat, cheltuielile de transport în amândouă direcțiile se suportă de client.

  • Dacă se pot returna produsele desfăcute?

Da, produsele desfăcute se pot folosi de aceleași condiții de returnare ca și produsele obișnuite, oferite pe site-ul Alleop.

  • În ce termen urmează să-mi fie rambursată suma plătită pentru anumit produs?

Alleop vă va rambursa suma plătită pentru produsul anumit cel mai târziu 14 zile de la data primirii produsului înapoi în depozitul nostru. Ca principiu, noi rambursăm sumele prin transfer bancar.

Important: Noi din Alleop nu avem practica să trimitem bani prin agenții de curierat, până la punctele lor de ridicare, precum și prin alte birouri autorizate de transfer de bani.

Nu uitați! Înainte să ne returnați un anumit produs, împachetați-l bine în încă o pungă, cutie sau alt ambalaj potrivit ca să nu se deterioreze ambalajul original al produsului în timpul transportului și ca să nu fie lipite etichete de transport. 

 

Did this answer your question?